PenaSäätiöt

Etusivu
Tietoa Penasta
PenaPedia
Pena Palsta
Kuvakalleria
Savukehinnasto
Linkkejä
Materiaalia

Kappale Kauneinta Suomea
Metsäkaatopaikkoja
Rahakätkö
LOTTO-numerot

PenaNetworksin museo
PenaNetworksin kirjasto

Suosittelemme Ääliömäiset sivustot

Lempi kattilatyyppinne

Alapalokattila
Käänteispalokattila
Yläpalokattila

Aiemmat kyselyt

Pulautteet

<Otto Metsähukala> Onko sinulla Pasi lukihäiriö
<Pasi Viheraho> Olen toisten ihmisten haukkuja
<Pasi Viheraho> Olen nipoittaja ja toisten ihnisten haukkuja
<IkiJonne> Huutelen seläntakanta tai piilosta. Oon mie koffa äiä
<AATU> Kuulostan kirjoittaessani pikk tytöltä.

Nimesi:

Lausahdus:

11 käyttäjää paikalla

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Katsaus ruiskupumpun salaisuuksiin

Viallisen ruisku/bensiinipumpun oireet

Toki asiaan saa varmuuden bensiinin paineen mittaamisella sekä samat oireet voi aiheutua myös tukkeutuneesta polttoaineen suodattimesta.

Eräs kaunis kevätilta alkoi ajoneuvo pätkimään. Lopulta se sitten hyytyi kantatie 45:n varrelle, Nukarin kohdalle. Olin jo tietoinen ongelmasta, sillä bensiinin syöttö oli ennenkin vittuillut, tosin luulin sen johtuvan huonokuntoisesta liittimestä. Näköjään ei. Ehdin jo toveri Yaroslavia paikalle soitella, kunnes päätin ottaa väkivallan mukaan kuvioon ja hakata maglitellä raivopäissäni sitä, samaan aikaan starttasin ja sehän hörähti käyntiin! >:O SIitä sitten helvetin kyytiä kotiinpäin ja pihaan päästiinkin, oli vittumaista ajaa kun välillä hyytyi auto ja lisää ytyä sai kun kurkotti kädellä takapenkin alla pumppuun ja moukaroi sitä.

Uusi pumppu on paikoillaan ja nyt tutkitaan miksi tämä vanha pumppu vittuili.

Löysimpäs arkistoistani kuvan pumppukotelosta, joka on siis tankissa. Aluksi olin epäluuloinen onko motonetin myymä pumppu oikea, kun se oli niin erilainen tankin päältä katsottuna, mutta se olikin tuommoisessa kotelossa.


Ruiskupumppu peugeot


Bosch ruiskupumppu

SIinä se saatanan paska on.


Prässätty kasaan, aletaan purkamaan.


"Turbiini"


Ruiskupumppu sisältä


Ruiskupumppu avattuna

Toinen puoli samalla tavalla kiinni. Jo aikaisemmissa vaiheissa kun pyörittelin moottorin akselia keroi näppituntuma vian olevan hiilissä.


Hiilimoottori tosiaan saatana.


Hiilet

Huomatkaapa hyvät Herrat hiilien kunto! Aivan urilla ja toinen on kulunut ihan vinoon. Ei ihme ettei toimi moukarointi liikutteli niitä sen verran, että edes vähän kosketusta tuli ja painetta syntyi polttoainejärjestelmään.


Kommutaattori

Kommutaattorikin on urilla.

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2017