Vaihdettiin kierros PenaSäätiöiden osoitetietokanta - Pena Palsta
Etusivu
Tietoa Penasta
PenaPedia
Pena Palsta
Kuvakalleria
Savukehinnasto
Linkkejä
Materiaalia

Ajoneuvotietokanta (BETA)
Osoitetietokanta (BETA)

Vanhat uutiset

Kappale Kauneinta Suomea
Metsäkaatopaikkoja
--> Adolf <--
LOTTO-numerot

PenaNetworksin museo
PenaNetworksin kirjasto

Suosittelemme Ääliömäiset sivustot

Paras E-Limu?

Monster
Mountain Dew Jump start
Battery
Kong strong
Mad-croc
Red Bull
ES

Aiemmat kyselyt

Pulautteet

<Esa> Shhhhhhh! Varokaa hei, koirii joka puolella!
<Konekarhu Pena> ES
<kiljuantero> jääkarhu ei lähe käyntiin
<joku.vaan> http://sininenankka.dy.fi/
<Siitoimen siitin> Hehku lamppu Lappeen rannan sähkö laitoksella Kymi joen ala juoksulla.

Nimesi:

Lausahdus:

39 käyttäjää paikalla

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy | Ohjeet

Käyttäjätunnus: Salasana:

PenaSäätiöiden osoitetietokanta

Etusivu -> Pena Networks -> PenaSäätiöiden osoitetietokanta

PenaItse
PenaSäätiöiden osoitetietokanta
Lähetetty: 25.1.2020 05:01
Olen viime vuonna ajanut sqlite-databaseen väestörekisterikeskukselta saatavan osoitetietokannan, joka sisältää kaikki soumessa olevat lähisoitteet, niiden sijaintikiinteistön ja muita tietoja yhditämällä eri rekistereitä väestörekisterikeskukselta.

Minulla oli suuret suunnitelmat alkaa ajamaan suurista kaupungeista kaupunginosakohtaisesti toteutuneita asuntojen kauppahintoja, mutta asia jäi sikseen. Nääs toteutuneet asuntojen kauppahinnat - asuntokohtaisesti on saatavilla netistä ;)

Koska kaikki hommat jäi kesken kiinnostuksen loputtua, on tuo osoitetietokanta hieman tönkkö. Olen ajatellut tehdä siihen kyllä kommentoinnin, voisi kommentoida lähisoitetta :D "Toi talo on homeessa!!!112"

Myös yritykset (asunto-osakeyhtiöt) olisi mahdollista yhdistää siihen, mutta asiaan jotkut botit tonkii osoitetietokantaa ja TRAFIn rekisteriämme. Miljoonia hakuja tulee jo jostain Ranskasta tulevalta virtuaalipalvelimelta. Ei ole edes googlebotti.

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Vs: PenaSäätiöiden osoitetietokanta
Lähetetty: 25.1.2020 05:04
Rahalla vrk:Sta saa ostettua kattavan rakennustietokannan ja mml:tä kiinteistötiedot, mutta PenaSäätiöiden periaatteena on toimia keräämällä tiedot ilmaisista lähteistä.

Tiedon tulee olla vapaata - me PenaSäätiöillä jalostamme vapaan tiedon Teidän tarpeisiinne sopivaksi!

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

Osakas
Vs: PenaSäätiöiden osoitetietokanta
Lähetetty: 3.2.2020 16:04
Juu, niin ootte kerännyt, oikein osoiterekisterin. Mihinä sitä käytätte? Tämän sivuston matsku ainakaan ei ihan aukea, mikä on rekisterinpidon todellinen tarkoitus. Tunnistin yhden perhepiirissä olevan osoitteen, ja muutamia muita...
Ei kiva. Ei yhtään kiva, yksityisyyden suojan kannalta ihmisille jotka asuvat syrjäkylillä- tai missä tahansa. Ihmisen puolella... Niin tuossa logossanne...

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2020