Vaihdettiin kierros
101 käyttäjää paikalla
Muista katsoa myös paikallaolijat!
Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy | Ohjeet
Etusivu -> Elintarvikearvostelut -> Karlens Sweet & Twisted Orginal
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Karlens Sweet & Twisted Orginal
Lähetetty: 27.2.2015 02:10 Karlens Sweet & Twisted Orginal (4.7 %) (LIDL:n tuote) odottelee maistamistaan edellisessä kuvassa. Yritin etsiä tästä taustatietoja internetistä, mutta en löytänyt mitään. Lidl Suomi ei voi itse antaa taustatietoja alkoholilain myötä, mutta onneksi me PenaSäätiöillä voimme, koska alkoholi -ja tupakkalaki ei uloitu tänne asti ![]() Nyt maistan (taustalla soi Somerjoen: Mari naapurini (hänen viimeisin)) Kuvittelin heti mansikkaa, "väristä" päätellen Vatkasin kielellä sitä suussa ja tuli aika esanssinen olo ![]() Mutta kyllä se on mansikan makuista. Erittäin makeaa ja esanssista, jos masistelee, mutta ekalla maistauksella en löytänyt niinkään esanssista puolta. Tämä juoma sopii mielestäni hyvin mansikan makuiseksi seurustelu tai juoma-juomaksi, ei niinkään juustokesteille. Tämä juoma on hyvää vaihtelua lonkeron maulle. En tiedä miten standardia on mansikan makuinen "siideri", mutta tämä on mielestäni aika hyvää, en muista hintaa valitettavasti ![]() P1010036ybosqzrh.jpg ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
PenaItse Liittynyt: 11.5.2012 18:55 ![]() |
Vs: Karlens Sweet & Twisted Orginal
Lähetetty: 27.2.2015 02:14 Kyllä tätä imaisee mielellään ![]() ---------------------------------------- olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan ![]() |
PeanutItseVara Liittynyt: 20.9.2013 20:09 |
Vs: Karlens Sweet & Twisted Orginal
Lähetetty: 3.3.2015 15:01 Ei vittu välttämättä imaise ![]() ---------------------------------------- PenaNetworks kusettaa joka tilanteessa. Se parempi vaihtoehto: http://peanut.dy.fi |
Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!
Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2023