Vaihdettiin kierros Penan Kyselyt - Pena Palsta
Etusivu
Tietoa Penasta
PenaPedia
Pena Palsta
Kuvakalleria
Savukehinnasto
Linkkejä
Materiaalia

Ajoneuvotietokanta (BETA)
Osoitetietokanta (BETA)

Yritystietokanta (BETA)

Vanhat uutiset

Sähkönsiirron tariffilaskuri

Kappale Kauneinta Suomea
Metsäkaatopaikkoja
--> Adolf <--
LOTTO-numerot

PenaNetworksin museo
PenaNetworksin kirjasto

Suosittelemme Ääliömäiset sivustot

Pitäisikö osoitetietokantaan ajaa myös rakennusten ja kiinteistöjen neliöhintoja?

Ehdottomasti! :D Popparit voi jo ottaa esille!
Hävettää, kun auto on taloa arvokkaampi :$
Annoin itseni jo Huaweille ja googlelle - Te ja datanne olette se ongelma!

Aiemmat kyselyt

Pulautteet

<kessulle asiaa> saako jostain tilattua vaikka valmiita tupakkeja askissa/kartongissa, vaikka punainen LM?
<Dmitri Peskov> Älypuhelimia ei pitäisi käyttää virallisissa asioissa. Niissä on varsin läpinäkyvät järjestelmät – oli kyseessä sitten mikä käyttöjärjestelmä tahansa, oli se sitten Android tai iOS. Heittäkää ne roskiin.
<Pena> :DDDDD
<kessu > voi leikata myös kahvimyllyllä tokmanni 15.- jos sakujen kone hammasrattaita kantsii ostaa jemmaan
<kessu > tupakanlehdet eurotabac.de,hylsyt zig zag tubakas.ee leikkuukone tuolta saksasta ja täyttökone ebay powermatic 4 röökiaski alle euron

Nimesi:

Lausahdus:

93 käyttäjää paikalla

Muista katsoa myös paikallaolijat!

Pena Palsta

Etusivu | Haku | Käyttäjälista | Rekisteröidy | Ohjeet

Käyttäjätunnus: Salasana:

Penan Kyselyt

Etusivu -> Pena Networks -> Penan Kyselyt

PenaItse
Penan Kyselyt
Lähetetty: 27.1.2014 11:59
Koska Pena on suositumpi kuin koskaan historiassa ja asiakkaita virtaa eripuolilta maailmaa jopa pyhiinvaeltajina palveluidemme lähteille, ei meidän auta muuta kuin tarjota asiakkaillemme vuolaampi lähde viihdettä ja addictoida heidät tulemaan uudestaan!

Penalla on ollut historiassaan monia kysely sovelluksia pulautelaatikon yläpuolella, mutta ne lähti päivitämättömyyden ja pienen tehon johdosta. Tällä kertaa asia on toisin. Tåstä kyselystä ohjeloidaan täydellinen pitkän ajan työkalu aivan kuten tämä palsta.

Kyselyyn voidaan syöttää etukäteen paljon kysymyksia ja automatiikka hoitaa vaihdon joka viikko. Tällä asiakas määrällä viikossa saadaan jo varsin kattava mielipideotanta. Valvonta-agenttieni avulla saadaan myös potkittua vääräuskoiset pellolle(6).

Edellisissä kyselyissä saattoi sama kysymys roikkua montakin kuukautta. Se ei anna hyvää pohjaa vanhojen kysymysten vertailuun. Penan kyselyt tuottavat saman jännityksen kuin LOTTOkierros, jossa ei ollu taaskaan(yllätysyllätys) seitsemää oikein. Meillä jokainen on voittaja(6)

----------------------------------------
olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Vs: Penan Kyselyt
Lähetetty: 28.1.2014 01:08
Sain jo melkein valmiiksi kyselyn hallitsijain, mutta sitten tuli http://www.youtube.com/watch?v=bloZTkfcduc. Piti rakentaa järjestelmä, jolla saisin lisättyä kysymyksiä, mutta myös jälkeenpäin priorisoitua niitä, eli vaikka humalapäissäni keksimääni kysymystä seuraavalle viikolle, vaikka lisättyjä olisi useita.

Tauluni on seuraavanlainen;

[

CREATE TABLE kysely_kysymykset (
id SMALLINT UNSIGNED NOT NULL PRIMARY KEY AUTO_INCREMENT,
kysymys VARCHAR(50) NOT NULL,
viikko VARCHAR(7) DEFAULT NULL
)ENGINE=InnoDB;

CREATE TABLE kysely_vastaukset (
id TINYINT UNSIGNED NOT NULL,
kid SMALLINT UNSIGNED NOT NULL,
vaihtoehto VARCHAR(50) NOT NULL,
aania MEDIUMINT UNSIGNED DEFAULT 0
)ENGINE=InnoDB;

CREATE TABLE kysely_ipt (
ip VARCHAR(45) NOT NULL
)ENGINE=InnoDB;

Crontab-ohjelma ajaa uuden kyselyn aluille viikon vaihtuessa. Mutta siinä astihan me ei vielä olla. Hallintaa ohjelmoidessa minulle tuli http://www.youtube.com/watch?v=bloZTkfcduc, kun mietin miten saisin jo lisättyjä kysymyksiä LASKETTUA ALASPÄIN!

Homman nimi on se; kysely_kysymys pitää sisällään nousevan id:n, kysymyksen ja viikon vuosineen. kysely_vastaukset pitää sisällään vastauksen id:n, joka on vastausten mukaan juokseva ja kid:in, joka on sidoksissa kysely_kysymysten id:Seen. No sehän on selvää pässinlihaa.

Mutta tahdon saada listan, jossa voin nostaa ja laskea tulevia kysymyksiä. Työkaluillani voin luoda uusia kyselyjä ja ne tulevat näkyville ajallaan. Niiden järjestystä tahdon muuttaa. En keksi yhtään ratkaisua saada viikon X kysymystä ALEMMAKSI, muulla tavoin kuin nostamalla edellistä tai edellisiä YLEMMÄKSI. Eräs ratkaisu toki on olemassa, mutta se on niin huonoa suunnittelua ja ohjelmointia, etten siihen lähde.

Periaatteessa, vaikka vain kysymyksiä voisi nostaa, saahan silläkin järjestyksen tehtyä. Näin tarkemmin ajateltuna jos vaikka nostan neljän viikon kuluttua tulevaa kysymystä neljä kertaa - on se jo seuraavana! Jos tahdon laskea sitä, joudun nostamaan SITÄ UUDEMPIA kysymyksiä. Aluksi ajattelin voivani nostaa ja laskea rajattomasti, mutta käytäntö opettaa!

Ottaisin mielelläni vastaan ideoita, joilla OLISIN voinnut toteuttaa eritavalla asiat.

Se "pelkkä nousu" ei se kovin paska homma ole, eihän niitä nyt niin usein tarvi muuttaa järjestystä. Ja sama hommahan se oli varhaisissa autoradioissa; niissä ei voinnut muuta kuin kuunnella ja kelata eteenpäin. Tarpeeksi kelaillessa pääty uudestaan samaan kohtaan (toki nauhan ymärikäännöllä, kelauksella ja uudelleen ympärikäännöllä) säästi paljon vaivaa, mutta sitähän ei Jonnet muista!>:D>:D>:D>:D

olen pena ja lisäksi vitun homo seniili mulkkuperse joka tuunaa 106 vetoakselia perslävellään soinia soimaten pusikon piinaavassa uutteruudessaan

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 01:14
Joo niin hän mä saatana teenkin. Turhaankos sitä vittu snobeilla hallitsijain kanssa ja päästään tästä yli ohjelmoimaan sekä juomaan LISSÄÄ VIINAA!

P1010036brkmjdmv.jpg
P1010036brkmjdmv.jpg

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:25
Hallitsijain on hyvin jatkunut, mutta taitaa olla tässä vaiheessa iltaa Setä liian h umalassa ohjelmoidakseen jatkoa työkaluihin otan Neekerin muniman munan ja ruisleipäjälkiuunilimpun ehkä otan kanakastike annoksenensin

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:26
Mää otan kanakastike annoksen se paras anos

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:27

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/pena/penaserveri/keskustelu/funktiot.php on line 531

mitä helvettiä tuokin saatanan paska nyt

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:27
Jos mää nyt otan vielä tilkan ja tutkin mistä se vitun paskavirhe johtuu:@@

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:31
bababar

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:34
bababgbar

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:35
bababar

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:37
Joo voi vittu tossa cachessa on jotain hämminkiä, en tiiä onko se oikeus hommia vai mitä. Onneks olin tehny tän niin hienosti, että cachen pystyy sammuttaa yhden muuttujan arvon muuttamisella.

Olen nauttinut liikaa Tapion Vodkaa korjatakseni ongelmaa , mutta ongelma korjataan piakkoin asiakkaitamme emme jätä pulaan.

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 02:41
Joskus on hyvä perehtyä tämänkin palstan toimintaan. Olen jo aika hyvin unohtanut miten tämä sanansaattajamme toimii. Tulevaisuudessahan tämä on MENESTYS helpolla tulemme ohjelmoimaan tänne privaattiviestilaatikot ynn' muut hieoudet ensin ohjelmoimme kuitenkin asiakkaita houkuttelevat palvelut.

Enhän minä turhaan RAKASTA <3<3<3<34<4<4 ASIAKKAITA(6)

PenaItse
Lähetetty: 28.1.2014 03:04
TOMAATTINEN KANAKASTIKE tuo hyvän päätöksen täysjyväriiseineen illalle. Elintavat, kun on toinen nimeni!

Jahka huomenna ohjemoidaan se mitä tänään keksittiin!

P1010037sodmxkor.jpg
P1010037sodmxkor.jpg

PenaItse
Lähetetty: 6.2.2014 01:51
Enään muodollisuudet ja käyttäjälle näkyvä osuus.

Saatan tehdä txt-file cachen, mutta se tehdään jälkikäteen, kunhan kunnon sovellus on tuotantokäytössä.

30 toimivaa riviä/pvä on mottoni!

Huonoa koodia en valmista, täydelliseen hallitsijaan tarvitaan paljon pähkäily-tunteja sekä tee-keksi-kokeile ratkaisuja :$

Käyttäjälle näkyvät palkit ja boxit on aika helppoa, kunhan koneisto on suunniteltu hyvin.

PenaItse
Lähetetty: 13.3.2014 01:30 Muokattu viimeeksi: 13.3.2014 01:31
Joo vittu kun olin TYHMÄ!

Eräs ehto ja siinä vaaditaan JOKO TAI.

Merkitsin sen &&:llä! No jumalauta sillä vaaditaan MOLEMMAT! ||-llä vaaditaan JOKO-TAI!

Nolo virhe, no nyt se on onneks korjattu:$

Nyt voi tyhjääkin äänestää:$
EDIT:
Tai siis ei voi; voi äänestää ilman, että haukumme Torveksi ja Pöntöksi:$

PenaItse
Lähetetty: 5.2.2023 11:38
Sen verran olen täällä laittanut paikkoja jo kuntoon! Että mietin, saisikohan kyselyaikaa pidennettyä mitenkään :O Ei yhtään muistikuvaa miten koko järjestelmä ylipäätänsä toimii, eikä näytä olevan edes dokumentoitu mitenkään :$

Vastaa aiheeseen

Sinun pitää kirjautua sisään tai rekisteröityä osallistuaksesi keskusteluun!

Copyright © PenaNetworks säätiöt 2006 - 2023